Forum Rzeszowskiego Klubu Modelarzy Lotniczych
Nasza pasja jest piękna i zajmująca...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Krzysztof
|9 Gru 2010|, o 19:38
Pitts S1 2,65m
Autor Wiadomość
Basing 


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 179
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: |14 Sty 2010|, o 14:05   Pitts S1 2,65m

Po dwóch latach zabawy z wirnikami Christian w raca do płatowców i to z jakim modelem :-P Pitts Specjal S1 o rozpiętości skrzydeł 2,65m. Kadłub zrobi duże wrażenia. Kadłub jest właśnie dopieszczany przez pana Jacka i będzie można oklejać.









 
     
Jasiek 

Wiek: 71
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 335
Skąd: Boguchwała
Wysłany: |15 Sty 2010|, o 01:35   

To, że wracasz do skrzydlatych nie znaczy, że odkładasz na półkę Heli.
Jaki silnik zastosujesz, i jaką wagę przewidujesz całego modelu Pitts ?
Czy silnik ok. 50 cm wystarczy ? Ze zdjęć wygląda na lekką konstrukcje.
Już widzę go w całości, ale chyba 50cm to będzie mało na te gabaryty.

Pozdrawiam, Jasiek
 
     
Basing 


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 179
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: |15 Sty 2010|, o 16:33   

Waga modelu będzie gdzieś około 19-20kg.
Co do silnika to jeszcze na 100% nie jest znany przy wyważeniu modelu zobaczy się jaka masa będzie potrzebna na dziób ale słuchy mnie doszły że będzie coś takiego



Motor 3W 220I B4 moc około 21,5 HP a waga bagatela 6,2kg.
 
     
Jasiek 

Wiek: 71
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 335
Skąd: Boguchwała
Wysłany: |15 Sty 2010|, o 21:57   

Chciałem dowiedzieć się coś więcej o silniku który zamierzasz zastosować.
Wpisałem pomyłkowo w Google SW220I i trafiłem na ciekawy temat:
http://www.smil.org.pl/pt...oncepcje_IL.pdf
Tu warto poznać problemy naszego lotnictwa, nie tak dawne, szkoda bo...
wszystko już sprzedane ! Gdzie nasz AN.......Hybryda..... i inne......?

Czy pary cylindrów tego silnika są zapalane równocześnie, czy przeciwnie ?
Ten silnik jest piękny i będzie pasował do Twojego pięknego modelu.
Przekaż zdjęcia z postępujących prac wykończeniowych.
Pozdrawiam, Jasiek
 
     
Basing 


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 179
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: |16 Sty 2010|, o 10:09   

Tak dla jasności to nie jest mój model tylko Christiana Schmeissnera. Ja za takie potwory się nie łapie :mrgreen:
 
     
Mariusz N

Wiek: 62
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 73
Skąd: Ropczyce
Wysłany: |16 Sty 2010|, o 18:36   

A tutaj był budowany.

P4050002.jpg
Plik ściągnięto 70943 raz(y) 22,16 KB

 
     
Basing 


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 179
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: |19 Sty 2010|, o 09:29   

A właśnie że nie tam bo w przyczepie ;-)
A TU jest filmik jak pitts lata.
 
     
Jasiek 

Wiek: 71
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 335
Skąd: Boguchwała
Wysłany: |20 Sty 2010|, o 01:10   

Pitts lata super. Często nim latam na symulatorze.
Ale ten na filmie to ma chyba większe gabaryty ?
Ciekaw jestem jaki ma motor i serwa.
 
     
rysiek 
Rysiek

Wiek: 61
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Rzeszow NY
Wysłany: |20 Sty 2010|, o 23:26   

Mam kilka silnikow do takich modeli,jak by kogos interesowalo

IMG_1113 (Small).JPG
Plik ściągnięto 70882 raz(y) 88,83 KB

_________________

 
     
rysiek 
Rysiek

Wiek: 61
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Rzeszow NY
Wysłany: |20 Sty 2010|, o 23:34   

Waga to cos ok 7 kg moc 25hp ,zmienic zaplon i z kilogram mniej ,wankel to 9 kg i 38 hp

IMG_1095 (Small).JPG
Plik ściągnięto 70881 raz(y) 82,41 KB

_________________

 
     
Jasiek 

Wiek: 71
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 335
Skąd: Boguchwała
Wysłany: |22 Sty 2010|, o 21:31   

Powiedz w jakich modelach te silniki stosowałeś.
Który z nich nadaje się do paralotni, ważę 82 kg.
Jaka cena takiego silnika do paralotni ?
Mój boxer 50ccm jest już sprawny, była wymiana wału korbowego.
Korespodencyjnie dotarł z Chin, nie nowy.
Pozdrawiam, Jasiek
 
     
rysiek 
Rysiek

Wiek: 61
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Rzeszow NY
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:05   

Silnikow tych ja nie uzywalem do modeli ale to sa silniki do wielkich UVA modeli ,silniki montowane w 180kg samolotach bez zalogowych .Takich silnikow wyslalem do Strzyzowa moim kolegom 6 szt ,z przeznaczeniem do napedow paralotniowych gdzie naprawde dobre osiagi uzyskali i nastepne napedy robia .Mam jeszcze 6 szt bokserow jednego wankla i jeden silnik wolno obrotowy dwu sow 460 cm3 gdzie smiglo montuje sie bezposrednio na wal .O ile Cie interesuja takie napedy to do kumpli moich w Strzyzowie zajechac poogladac, jeden silnik nowy jest u nich

IMG_1070 (Small).JPG
smiglo za male
Plik ściągnięto 70838 raz(y) 73,1 KB

_________________

 
     
Jasiek 

Wiek: 71
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 335
Skąd: Boguchwała
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:26   

Daj mi namiar do Strzyzowa, bo nie znam tych kumpli, jestem początkujący w tej dziedzine.
_________________

 
     
rysiek 
Rysiek

Wiek: 61
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Rzeszow NY
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:35   

Jeden gotwy

P1030338 (Small).JPG
Plik ściągnięto 70832 raz(y) 87,18 KB

_________________

 
     
rysiek 
Rysiek

Wiek: 61
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Rzeszow NY
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:37   

2762107 Mariusz
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,69 sekundy. Zapytań do SQL: 21