Przesunięty przez: Krzysztof |9 Gru 2010|, o 19:38 |
Pitts S1 2,65m |
Autor |
Wiadomość |
Basing
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 179 Skąd: Dąbrowa
|
Wysłany: |14 Sty 2010|, o 14:05 Pitts S1 2,65m
|
|
|
Po dwóch latach zabawy z wirnikami Christian w raca do płatowców i to z jakim modelem Pitts Specjal S1 o rozpiętości skrzydeł 2,65m. Kadłub zrobi duże wrażenia. Kadłub jest właśnie dopieszczany przez pana Jacka i będzie można oklejać.
|
|
|
|
|
Jasiek
Wiek: 71 Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 335 Skąd: Boguchwała
|
Wysłany: |15 Sty 2010|, o 01:35
|
|
|
To, że wracasz do skrzydlatych nie znaczy, że odkładasz na półkę Heli.
Jaki silnik zastosujesz, i jaką wagę przewidujesz całego modelu Pitts ?
Czy silnik ok. 50 cm wystarczy ? Ze zdjęć wygląda na lekką konstrukcje.
Już widzę go w całości, ale chyba 50cm to będzie mało na te gabaryty.
Pozdrawiam, Jasiek |
|
|
|
|
Basing
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 179 Skąd: Dąbrowa
|
Wysłany: |15 Sty 2010|, o 16:33
|
|
|
Waga modelu będzie gdzieś około 19-20kg.
Co do silnika to jeszcze na 100% nie jest znany przy wyważeniu modelu zobaczy się jaka masa będzie potrzebna na dziób ale słuchy mnie doszły że będzie coś takiego
Motor 3W 220I B4 moc około 21,5 HP a waga bagatela 6,2kg. |
|
|
|
|
Jasiek
Wiek: 71 Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 335 Skąd: Boguchwała
|
Wysłany: |15 Sty 2010|, o 21:57
|
|
|
Chciałem dowiedzieć się coś więcej o silniku który zamierzasz zastosować.
Wpisałem pomyłkowo w Google SW220I i trafiłem na ciekawy temat:
http://www.smil.org.pl/pt...oncepcje_IL.pdf
Tu warto poznać problemy naszego lotnictwa, nie tak dawne, szkoda bo...
wszystko już sprzedane ! Gdzie nasz AN.......Hybryda..... i inne......?
Czy pary cylindrów tego silnika są zapalane równocześnie, czy przeciwnie ?
Ten silnik jest piękny i będzie pasował do Twojego pięknego modelu.
Przekaż zdjęcia z postępujących prac wykończeniowych.
Pozdrawiam, Jasiek |
|
|
|
|
Basing
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 179 Skąd: Dąbrowa
|
Wysłany: |16 Sty 2010|, o 10:09
|
|
|
Tak dla jasności to nie jest mój model tylko Christiana Schmeissnera. Ja za takie potwory się nie łapie |
|
|
|
|
Mariusz N
Wiek: 62 Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 73 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: |16 Sty 2010|, o 18:36
|
|
|
A tutaj był budowany.
P4050002.jpg
|
|
Plik ściągnięto 76997 raz(y) 22,16 KB |
|
|
|
|
|
Basing
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 179 Skąd: Dąbrowa
|
Wysłany: |19 Sty 2010|, o 09:29
|
|
|
A właśnie że nie tam bo w przyczepie
A TU jest filmik jak pitts lata. |
|
|
|
|
Jasiek
Wiek: 71 Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 335 Skąd: Boguchwała
|
Wysłany: |20 Sty 2010|, o 01:10
|
|
|
Pitts lata super. Często nim latam na symulatorze.
Ale ten na filmie to ma chyba większe gabaryty ?
Ciekaw jestem jaki ma motor i serwa. |
|
|
|
|
rysiek
Rysiek
Wiek: 62 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 38 Skąd: Rzeszow NY
|
Wysłany: |20 Sty 2010|, o 23:26
|
|
|
Mam kilka silnikow do takich modeli,jak by kogos interesowalo
IMG_1113 (Small).JPG
|
|
Plik ściągnięto 76936 raz(y) 88,83 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
rysiek
Rysiek
Wiek: 62 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 38 Skąd: Rzeszow NY
|
Wysłany: |20 Sty 2010|, o 23:34
|
|
|
Waga to cos ok 7 kg moc 25hp ,zmienic zaplon i z kilogram mniej ,wankel to 9 kg i 38 hp
IMG_1095 (Small).JPG
|
|
Plik ściągnięto 76935 raz(y) 82,41 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Jasiek
Wiek: 71 Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 335 Skąd: Boguchwała
|
Wysłany: |22 Sty 2010|, o 21:31
|
|
|
Powiedz w jakich modelach te silniki stosowałeś.
Który z nich nadaje się do paralotni, ważę 82 kg.
Jaka cena takiego silnika do paralotni ?
Mój boxer 50ccm jest już sprawny, była wymiana wału korbowego.
Korespodencyjnie dotarł z Chin, nie nowy.
Pozdrawiam, Jasiek |
|
|
|
|
rysiek
Rysiek
Wiek: 62 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 38 Skąd: Rzeszow NY
|
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:05
|
|
|
Silnikow tych ja nie uzywalem do modeli ale to sa silniki do wielkich UVA modeli ,silniki montowane w 180kg samolotach bez zalogowych .Takich silnikow wyslalem do Strzyzowa moim kolegom 6 szt ,z przeznaczeniem do napedow paralotniowych gdzie naprawde dobre osiagi uzyskali i nastepne napedy robia .Mam jeszcze 6 szt bokserow jednego wankla i jeden silnik wolno obrotowy dwu sow 460 cm3 gdzie smiglo montuje sie bezposrednio na wal .O ile Cie interesuja takie napedy to do kumpli moich w Strzyzowie zajechac poogladac, jeden silnik nowy jest u nich
IMG_1070 (Small).JPG smiglo za male |
|
Plik ściągnięto 76892 raz(y) 73,1 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Jasiek
Wiek: 71 Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 335 Skąd: Boguchwała
|
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:26
|
|
|
Daj mi namiar do Strzyzowa, bo nie znam tych kumpli, jestem początkujący w tej dziedzine. |
_________________
|
|
|
|
|
rysiek
Rysiek
Wiek: 62 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 38 Skąd: Rzeszow NY
|
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:35
|
|
|
Jeden gotwy
P1030338 (Small).JPG
|
|
Plik ściągnięto 76886 raz(y) 87,18 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
rysiek
Rysiek
Wiek: 62 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 38 Skąd: Rzeszow NY
|
Wysłany: |23 Sty 2010|, o 00:37
|
|
|
2762107 Mariusz |
_________________
|
|
|
|
|
|