Forum Rzeszowskiego Klubu Modelarzy Lotniczych
Nasza pasja jest piękna i zajmująca...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik DLE 20
Autor Wiadomość
Krzysztof 


Wiek: 61
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 349
Skąd: Rzeszów
Wysłany: |13 Gru 2010|, o 10:21   Silnik DLE 20

Witam zamierzam zakupić nowy silnik do Madnesa 2 do tej pory używałem ASP 91 FS jednak jest on trochę za słaby do modelu o rozpiętości 1750 mm ,no i oczywscie zaleta tego silnika ma być to ze jest to benzyna .
Może ktoś z kolegów zetknął się z tym silnikiem i ma jakieś doświadczenia z nim związane

http://www.unitedhobbies....idProduct=15296


Dane techniczne:

Pojemność: 20CC [1.2 cu. w]
Moc: 2,5 KM / 9000 obr / min
Prędkość obrotowa bez obciążenia: 1700 obr / min
Typ zapłonu: Electronic Ignition
Śmigła Polecamy: 14x10, 15x8, 16 x6, 16x 8, 17x 6
Typ świecy zapłonowej: CM6
Średnica skok tłoka: [32mm] x[25 mm]
Stopień sprężania: 10.5: 1
Gaznik DLE
Tłumik [50 g]
Electronic Ignition [120 g]
Paliwo: 95-98 Oktanów z olejem 2T 30:1

Oczywiście wstępnie policzyłem jak wychodzi obciążenie płata jak by nie było silnik w stosunku do ASP 91 będzie o około 300 g cięższy ,wyliczenia podam jak będę w domu liczyłem wszystko na innym kompie
_________________
Pozdrawiam

Krzysztof
 
 
     
Basing 


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 179
Skąd: Dąbrowa
Wysłany: |17 Gru 2010|, o 09:49   

To lepszy może być ten silniczek





I zadziwiające parametry na taką pojemność
Specifications:
�Type: 2 Cycle Air Cooled Gasoline Engine for airplane use only
�Displacement (cc): 14.93cc
�Bore and Stroke (mm): 27.8mmx24.6mm
�Carburetor: Walbro WT series (Diaphragm & Bytterfly Valve)
�Maximum Output: 3.2HP / 12000RPM
�RPM Range: 1800 - 13000 RPM
�Ignition: Auto advanced RCEXL DC-CDI (RoHS and CE Certified) with special spark plug cap
�Spark Plug Type: 1/4x32 Rcexl
�Ignition Power: DC 4.8 Volts (4 cell NiCad or NiMH battery)
�Lubrication Oil: 2 cycle Engine Oil
�Break-in fuel oil ratio: 25:1 (4%)
�General use fuel: 33:1 (3%)
�Recommended Propellers: 13x8-15x8 (two blades)
�Weight: 635g (without ignition and muffler) 824g complete (with ignition and muffler)

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12